Vraag en antwoord

Vraag en antwoord

Heeft u een vraag? Op deze pagina proberen we alvast antwoord te geven op veel voorkomende vragen. Uiteraard kan het voorkomen dat uw vraag er niet bij staat. Tijdens openingstijden staan wij voor u klaar via telefoon en e-mail. U kunt bellen naar 0578-572374 ons mailadres is klantenservice@fifty8.nl. Op onze pagina contact, kunt u ook ons contact formulier invullen.

 

 

Veel gestelde vragen

 

 

Bestellen

Heb ik een account nodig om te bestellen?

U heeft geen account nodig om te bestellen in onze webshop.

Kan ik een artikel reserveren?

Het is via de webshop niet mogelijk om een artikel te reserveren. Artikelen in je winkelmandje kunnen tussentijds door iemand anders worden gekocht (in de winkel of via de webshop), en daardoor uitverkocht raken. Artikelen worden voor je gereserveerd zodra je bestelling volledig is afgerond.

Mijn maat staat er niet tussen. Komt deze nog binnen?

Als je maat er niet bij staat kunnen altijd proberen om deze nog na te bestellen. Neem daarvoor contact met ons op via telefoon of e-mail.

Kan ik een artikel toevoegen aan mijn bestelling?

Als je jou bestelling hebt afgerond kun je helaas geen artikelen meer toevoegen, je zult dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen. 

Kan ik een artikelen uit mijn bestelling annuleren?

Helaas is dit niet mogelijk. Wij pakken jouw bestelling gelijk in als deze binnen komt, vandaar dat dit niet lukt. Wel kun je het artikel retour sturen als je het hebt ontvangen.

Kan ik de gehele bestelling annuleren?

Nadat je bestelling is verwerkt is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. Na ontvangst kun je deze direct weer aan ons retour sturen.

Kan mijn bestelling als cadeautje worden ingepakt?

Uiteraard pakken we het graag mooi voor je in. Geef dit dan even door via het opmerkingenveld. Dan zorgen we dat dit goed komt.

 

Betalen
Hoe betaal ik mijn bestelling?
In de checkout kun jekiezen voor verschillende betaalwijzen. Je kan kiezen voor de volgend betaalwijze:

  •       iDeal
  •  Vooruit betaling
  • Creditcard, Maestro of PAYPAL
  • Bankcontact
  • Giropay
  • Achteraf betalen met KLARNA

 

Wat moet ik doen als mijn betaling niet is geslaagd?
Als je betaling niet is gelukt sturen we je een nieuwe betalingslink op. Heb je vragen of wil je van betaalmethode wijzigen neem dan even contact met ons op.
Ik heb een kadobon, kan ik deze inleveren?

Helaas is het niet mogelijk om via de website een kadobon in te leveren. Dit kan alleen in de winkel. Als je kiest voor de mogelijk betalen en afhalen in de winkel, kunnen we dit voor je regelen.



Verzending
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 15.00 uur verzenden wij dezelfde dag nog. Bestellingen na 15:00 worden de volgende werkdag verzonden.
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Wanneer wij jou pakketje hebben weggebracht ontvang je een e-mail van PostNL met daarin een track&trace code. Hiermee kun je volgen wanneer jouw pakketje word afgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €75,- worden gratis verzonden. Bij bedragen onder de 75,- zijn de kosten €5,95.

 

 

Retourneren en ruilen

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
Bij de levering wordt een retourformulier meegeleverd. Deze mag je ingevuld samen met de artikelen inpakken en aan ons retour sturen. Het adres is FIFTY8 Lifestyle, Dorpsstraat 73A, 8171BM, Vaassen. Je mag ook met de retour artikelen in de winkel komen om ze retour te brengen.

Ik heb geen retourformulier, wat nu?
Een digitale versie van het retourformulier kan je downloaden op de pagina retourneren op onze website. 

Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. 

Kan ik een artikel ruilen?
Helaas is omruilen niet mogelijk. Je kan dan via de website het juiste artikel opnieuw bestellen. Het artikelen dat je thuis hebt mag je retour sturen naar de winkel. Uiteraard kan je ook langs komen en dan de artikelen direct omruilen.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn (14 dagen). Waardebonnen kunnen niet retour worden gestuurd. De artikelen dienen ongedragen te zijn en te zijn voorzien van de originele kaartjes en eventuele verpakkingen. Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken. 

Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Zodra we je retour hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging per mail. Heb je na een week na de verzending van je retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

Wanneer wordt mij bestelling terugbetaald?
Na ontvangst en goedkeuring van je retourzending storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee de order is voldaan. 

[Kan ik mijn retour ook via de brievenbus retourneren?
Past jouw retourpakketje in de brievenbus? Dan kun je ervoor kiezen om het via de brievenbuspost retour te sturen. Let er dan wel op dat het pakketje voldoende gefrankeerd wordt (afhankelijk van het gewicht). Brievenbuspost wordt niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico. 

Ik stuur mijn gehele bestelling retour, worden de verzendkosten dan ook terugbetaald?
Indien je de gehele bestelling retourneert, wordt de waarde van de volledige bestelling (incl. verzendkosten) terugbetaald. De kosten voor het retour zenden dien je zelf te betalen. 

 

Garantie

 Mijn bestelling is verkeerd, kapot of niet compleet, wat nu?
Mist er een artikel, is het artikel beschadigd of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zoeken dan samen met jou naar de beste oplossing.